Huomasin  edellisestä kirjoituksesta kuluneen  jo aikaa. Talvi,kevät ja kesä menivät nopeasti. Toinen harrastus vie aikaa - paljon. Alkuvuodesta aloitin Suomen Koirankasvattajat ry:n järjestämän Kasvattaja Akatemian, jonka sain suoritettua nyt loppuun. Näyttelyissä kävimme muutaman kerran tänä vuonna. Käyntimääriin nähden, olen todella tyytyväinen tuloksiin: 1x Fin&Ltu Va, 1 koira sertia vaille valio, muutama irtoserti, 1 EE VetVa. Kahteen vuoteen ei ole ollut pentueita ja näyttelyissä käyvien koirien määrä on tosi pieni. Miksi?  Yhtään koetulosta  tänä vuonna- Miksi?

I noticed that the previous scripture, is worn for a really long time. Winter, spring and summer went fast. Another hobby takes time - a lot. Early in the year I started the Finnish Dog Breeders Association, organized by the Academy of the breeders .I got carried out now to the end. Exhibitions we visited a few times this year. Visiting for the number of, I'm really pleased with the results: 1x Fin & Ltu Ch, , a few cc 1 EE VetCh . Two years we have not had litters. Only a few dog,what I have bred  has visited in dogshows . Why? No working results in this year- Why? I wonder.